3 raka på klubben

Gårdagens turnering på klubben vanns av undertecknad och dom hjärtliga gratulationerna efter segern har börjat övergå i mummel om hur riggat stället är, hur mycket tur jag har osv...  Ok jag får ta det men jag tycker också det är riggat. Innan jag åkte till Vegas gick jag som tåget här hemma och jag var superhet. Kommer till Vegas och kylan i turneringarna där var total(cashen gick ju dock bra).Kommer hem igen och vinner. Ok säger ni ... ni borde kanske inte jämföra med Vegas/klubbturnering i Falköping men det är faan så mycket bättre standard på klubben jämfört med en 120$ onsdagsturre kl 20,00 på t ex Harras. Jag har ju trots allt inte gått back där nån gång så jag ska väl inte klaga då dom flesta svenskar jag pratade med där sa att det för det mesta gick dåligt för dom där men plussar bra hemma. Varför då brukar jag fråga..Dom svarar ...vet inte brukar bara se när jag vaknar på förmiddan på hotellet att pengarna jag hade med mig ut i går är borta...brukar inte komma ihåg vad som hänt...  tips 1 är att bara för att det är fria drinkar vid bordet så behöver man inte dricka allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback