Grind

Har varit på cosmopol hela veckan förutom igår då det var spel på klubben. Har varit en bra vecka förutom onsdagens turnering på cosmopol som blev tiltande. Åkte ut som 6a och det var 4 priser varav 46k i förstapris. Chipledaren höjde varje pott och när jag fick QQ och han höjde slog jag om honom varav han gick all in. Jag synade och han visade AK och en kung på turn och det var bara att sätta sig i bilen och åka hem. Jag var chip2a med 80k i marker så lite fegspel hade nog tagit mig i pengarna men det är inte riktigt min grej att spela så. Det är bara att spotta i nävarna och försöka igen.

Följetongen Isildur har däremot haft en sämre vecka där han lyckades med konststycket att förlora 5 miljoner dollar på en dag. Han grindar ju inte smått direkt ...ha ha  eller som di säger i staterna...   respect man....

Kommentarer
Postat av: Jocke

Tjena! vilka stakes brukar du lira på cosmopol?

2009-12-14 @ 15:42:47
Postat av: Hammarn

spelar 20-20 och 50-50 texas nl

2009-12-16 @ 02:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback