Flamingo

Drog över till Flamingos kalla pokerrum (det är kallt pga att dom kör mycket AC där) så man bör vara utrustad med en lite varmare tröja. Sjukt att man ska behöva frysa när det är 40 grader varmt men jag gillar värdet där. Köpte in för en trehundring och som vanligt tappade jag hälften omgående. Men det vände och jag växla ut 630$. Nu har jag gett mig faan på att det ska gå och casha i nån turre också så jag ska spela en nu kl 8 här på harras . Det är en 160$ deep stack med 10k i startstack så den tror jag kan passa. Återkommer senare om hur den går.


High hand tavlan på flamingo...

Kommentarer
Postat av: marie

Hejsan, vad gör du då? haha har du lika tråkigt som jag? haha

2009-07-09 @ 04:51:08
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback