Fulltecknad dag

Det började med frukost tillsammans med Robban o hans tjej då vi bestämt att vi skulle åka till Premium Factory outlet i dag. Efter shopping från listan de båda damerna hemma skickar med så drog jag tillbaka till Rio för att spela en satt till main event. Det gick åt helvete och jag åkte ut efter 4a timmar. Orkar inte gnälla om hur sjukt mycket otur jag hade men ut åkte jag. Drog därefter över för att rejla min gode vän Erik i 50k eventet. Det var ett fint gäng som hejade fram Erik. Det var jag och Eriks flickvän, Martin (kniven) , Thor Hansen (urskön snubbe) och Gus Hansen (ännu skönare) . Erik gick bra i början men när dom var 3 kvar så började det gå tyngre. Vid halv tre på natten var det helt folktomt förutom ovan nämnda.
Sjukt att se på det största eventet inom poker och inte en kotte är där. Gus bjöd oss på kaffe så vi kunde hålla oss vakna men kl 3 åkte Erik ut som trea. surt men djävligt bra spelat och det är ju tufft att dra till Vegas och bara spela ett event och bli 3a för han ska inte spela nåt mer utan drar hem igen.


Muggen med kaffet jag fick av Gus..

Kommentarer
Postat av: dahol

Haha, underbart railgäng! Klockrent med en bild på muggen oxå! :-)

2009-07-01 @ 16:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback