Grand Canyon

Idag firades födelsedan med ett besök till Grand Canyon. Vi hyrde en bil och drog iväg. Vi stannade först till för ett studiebesök vid den berömda Hoverdam..Och det var just det........en damm...var inte det minsta inponerad då den inte alls var så stor som jag trodde den skulle vara. Men vi drog vidare till Grand Canyon och det var mer storslaget. Det var nästan så man tappade andan av vyerna. Stog och beklagade mig lite när jag fantiserade hur det skulle vara o få slå en perfekt drive rakt ut i Canyon,,,,,,,det skulle vara mäktigt att få följa bollen ...antagligen med kikare....he he.Det var kul att få se det och även om det tog hela dan (vi åkte 08.00 och var tillbaka 22.00) så tyckte jag att det var värt besväret....ja förutom den där djävla dammen...


WOÒW eller......nää

Våran hyrbil,En Cheva Impala som var så ny att det inte kommit några regskyltar ännu (hade ett papper istället)

Snygg kille i sina bästa år......

WOOW eller......ja faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback