Grind

Turneringsspelet är kallt.....riktigt kallt. Gick ner och körde en 100$ här på Harras och det var 70 startande och jag åkte som 31a. Det var inte bara otur utan jag måste erkänna att jag spelade dåligt också.Tog shuttlebussen ner till Rio för att kolla lite och när jag skulle kliva ur bussen så tappade jag mina solglasögon som jag satt upp i pannan. Dom dunkade ner i asfalten bakom mig och när jag vänder mig om så ser jag en enormt fet jänkare som kliver av bussen ....rakt på mina Ray Ban......Dom blir totalt mosade och han märkte inte ens att han trampat på dom...snyft.Nåja..efter att kollat en liten stund åkte jag tillbaka till strippen för att bli påmind om att det inte går att vara ute utan glasögon. Gick in på Caesars forum shops för att anskaffa ett par nya. Efter det så tänkte jag att det var själva fan att det inte går att spela turrar nu så jag anmälde mig till Caesars  150$ turre kl 19,00  ....bust efter 3 blindsperioder... Går därefter till Flamingo för lite cash och är totalt kortdöd där också men lyckades få KQ i klöver med flopp 9 10 J (varav 9 10 i klöver) och en kille som sitter på QQ går all in och jag lyckas vinna den potten + 2 till på ca 4 timmar. Men det blev 170$ + så man får vara glad ändå.

Michael Jackson lever och uppträder på Imperial...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback