Hotellbyte

Har bytt hotell idag och ska stanna ett par nätter på Golden Nugget (där high stakes poker spelas in). Ett ok rum fick jag.Har ju inte bott nere i downtown för ut och det ska åtgärdas nu med vistelse på Golden Nugget och klassiska Binions. Kommer sedan att avsluta resan med ett par dagar på något hotell på strippen mn det har jag inte bokat ännu. Ska spela cashgame idag tänkte jag och se om man kan grinda ihop till ett nytt försök för att kvala in till main. I morgon har jag ju födelsedag och vi snackade om att hyra en bil och dra till Grand Canyon (jag, Ola o Robban med flickvän). Vi får se vad det blir.


Kommentarer
Postat av: Blank

Har du inte varit där innan så rekommenderar jag GC starkt!

2009-07-01 @ 23:08:16
Postat av: Hammarn

nä har aldrig varit där,har bara spelat poker förut=)

2009-07-02 @ 04:31:15
Postat av: BerZerK

Suverän blogg Hammarn!

Tänkte läsa den från början men glömde av den så nu åkte jag på att läsa igenom allt på en gång :P

Jag planerar dyka upp på klubben i höst, ni behöver väl fler callingstations? :)

2009-07-03 @ 05:06:30
URL: http://berzerk.prosharks.se
Postat av: Hammarn

Tjenare Ber Zerk. Kul att gillar att läsa om mina bravader. Det vore kul om du kunde dyka upp nån gång i höst.

2009-07-03 @ 10:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback