Sista dygnet

Vaknande vid middagstid och efter en dush så tog jag mig till Flamingo för en frukost och lite poker . Började.....jo som vanligt med tapp men sen kom det en kul hand som jag ska berätta om. Hade min favoritdealer Steve som alltid kommer fram o pratar när man tar en paus och är väldigt trevlig. Han gav mig K 2 i spader på min BB och en kille höjde till 12$ och 3st före mig synade så jag tog en syn. Flopp 2 6 7 varav 67 i spader. Han betar ut 35 (och har  92kvar efter det) och alla lägger sig fram till mig. ...Jag flyter med och tar syn. Turn ruter 9 och han checkar.....tror att han har AK eller AQ men vill ta frikortet så jag checkar. River hjärter 3 och han går all in..............Nu måste han ju bluffa med check på turn så jag synar honom med mina par i 2or. Han slänger ut sin AK och som brukar så kommer talet om hur faan kunde du syna och vilken fisksyn och donky mm. Jag rafsar in min hög och orkar inte förklara varför jag synade men då griper Steve in och säger.."that was not a donkeycall sir....that was a skillcall..."  . Jag sträckte på mig och tackade Steve med en 5 dollarsmarker i extra dricks. Slutade ett par hundringar + och drog sen upp till Caesars för att kolla läget och där sitter min gamle kompis Jerry Yang och spelar 1-3 no limit. Kul att dom bjuder lite på sig själva och umgås med vanligt folk. Tyvärr så är det låång kö och jag går till Harras och anmäler mig till kvällens deepstack turre för 150$ .

Jag roade mig med att ta emot reklamkort som dom står och delar ut på strippen som erbjuder tjänster av olika slag.....Man kan ju nästan samla på dom som hockeybilder ....."jag har 2 Jenna kan jag byta till mig en Cindy från dig,,lol"

Kortutdelarna på strippen

Så här många "hockeybilder" får man efter 500 meter på strippen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback