event 51

Jag och Robert sitter på rummet och laddar nu för event 51. Robert kom i går kväll och det gjorde Betwaykillen också. Vi träffades på I bar på Rio och drack ett par öl . Mikael Turitz och en Jänkare var också med och efter det följde jag med Robban ner till registreringen men fick till svar att turneringen var fulltecknad. Jag hade ju reggat mig tidigare men Robert blev lagom tiltad och efter den långa flygresan är det ju inte svaret man vill ha precis. Men dom sa till honom att komma ner tidigt idag för turneringledaren kommer då och eventuellt kan dom kanske skramla ihop ett par bord till. Han var nere i morse och dom släppte 10 bord till så han lyckades komma med. Vi tog en frukost och bytte 5% med varann och dom 5100$ som microgaming har sa vi att vi kör 50/50 på. Nu ska vi släpa oss ner till turneringshallarna så....                    HÅLL TUMMARNA...

Kommentarer
Postat av: hAAj

GL!

2009-06-27 @ 21:22:10
Postat av: Johan

Lycka till! Hoppas "Anders HAMMARN" nämns ofta i wsop-updatesen. ;)

2009-06-27 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback