Framme/trött

Nu har jag äntligen kommit fram. Började igår med tåget till Stockholm och när jag var framme gick jag o Ola till biljardpalatset där Jens och en kille till följde upp. Åt lite och drog ett par öl medans vi spelade ett kortspel som kallades 99. Orkar inte gå in på hur den funkar nu men Jens var glad som ett barn på julafton när han klonkade mig gång på gång. Nåja det får jag väl bjuda på eftersom han får stanna hemma i år. Hem till Ola för 2 timmar sömn på soffan och sedan bar det av till Arlanda. Olas plan gick före mitt så jag tog en frukost och tog det lugnt tills avgång. Till Chicago gick det som smort men när vi bordade planet för avfärd mot Vegas kom det in ett åskväder och vi fick sitta och vänta i planet en dryg timme innan det klarnat. Men nu har är jag framme och checkat in på Rio. Fick ett riktigt fett rum/juniorsvit så jag kommer säkert trivas. Nu ska jag tvätta av mig resdammet sen ska jag ner o regga mig till event 51.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback