H.O.R.S.E

I dag var det horse turre som gällde. Åkte ner till Golden Nugget och drog deras frukostbuffé före (som var okej men inte mer).  Det var 115 anmälda och 18 priser med ett 1a pris på 7300$. Hade inte direkt kortflyt förutom KK andra handen och det är ju bra när man spelar fix....fast dom fick stå i alla fall. Gick trögt genom hela turren och start stacken på 12k ville inte växa. Tappade ett par större potter i holdem och vann några fina i stud H/L. Efter andra större pausen var det ca 50 kvar och jag hade fortfarande startstack. Åkte sedan ut när det var ca 35 kvar och inget att säga om när jag körde på med min AJ i hjärter och flopp A J 7. Sen kommer det en 7a till på turn och det slutar med att killen som synat mig hela vägen hade 6 7. Varför ska 7orna börja krångla med mig nu....fattar inte. Nåväl det var riktigt kul att spela något annat spel.

H.O.R.S.E  fisken..



Turneringslokalen.


1 miljon dollar i cash..........fast det är inte mina he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback