Middag

I kväll var jag på middag och det var en trevlig tillställning. Först tog vi lite dricka på Fix i Bellagio och sedan traskade vi över till Caesars Palace för mat. Det åts och dracks och det var väldigt trevligt. Fick ett kuvert av Robban med stålarna från microgaming som vi delade på och sedan fick jag o Robert 500$ var av Betway i Fickpengar=) Efter middagen så gick Robban och hans tjej hem till hotellet för nattlivet passar inte riktigt in nu när dom har med sig sin 6 månader gamla baby. Vi andra smög in på Caesars pokerrum och spelade lite 1-3 $ no limit . Det blev inte så lång stund då alla var trötta och sängen började dra,  vilket var synd för det var fanimej det sämsta motstånd jag mött här i vegas. Jag fick tyvärr rätt så kalla kort men 200$ plus på en timme var ju bra. Det gick o limpa in med allt för ingen höjde före flopp och träffade man sina lankor så synade dom hela vägen. Det var nog en tillfällighet at det var så sjukt dåligt för det var typ 5st vid bordet som aldrig spelat live förut. Satsar på att försöka komma upp i tid i morgon så jag kan spela H.O.R.S.E turren. Min nyfunne vän Erik Sagström går på bra i 50k horse eventet och ligger 2a där. Vi håller tummarna för en svensk framgång där för det vore stort.


Middag

Kung Robert som fixade microgamingdegen (men tyvärr åkte ut strax innan slutet på dag 1)

Kommentarer
Postat av: dahol

Du skulle fixat några procent i polarn Sagström. Hae varit en fin investering.

2009-06-29 @ 23:24:08
Postat av: Hammarn

mm.....faan missa det.....

2009-06-30 @ 02:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback