Rejlat idag och umgåtts med eliten

Efter den smärtsamma utdragningen i event 51 så tänkte jag gå och spela lite cash. 27st i kö så det var bara att lägga ner det. Orkade inte åka upp till strippen för jag skulle äta med Robban vid 7 då det är matrast i turren och man får ju ta hand om hästarna man spelat på. Gick ner till turneringslokalerna och ställde mig och kollade lite på 50 000$ H.O.R.S.E eventet. Fanns inga direkt lätta bord där. Stog och kollade när Scottie Nguyen kom fram mot mig och började prata vietnamesiska?? Det visade sig att det stog en gammal gumma bredvid mig som han pratade med. Var nån släkt eller morsa antagligen. Jag tog fram kameran och frågade artigt om jag kunde ta ett kort. Sure baby sa han och klev fram och skakade hand ...lol.. så nu kan man ju säga att det är jag o Scottie som är bästa vänner. ..släng dig i väggen Jerry Yang..jag har en ny bästis.


Som om inte det var nog så fick jag en pratstund på tu man hand med Erik Sagström som är ende svensk i 50 000$ HORSE eventet. Hade satt mig på en soffa utanför spel lokalen med en pepsi för att invänta Robbans matpaus när Erik kommer och sätter sig bredvid ätandes på en hamburgare. Hur går det frågar jag och han tittar lite förfånat upp och säger  jo tack det går riktigt bra ..var paus nu och han hade 250 k i stack och avarage 170. Vi började prata och han frågade om jag skulle spela main. Jag sa att jag skulle spela några kval och försöka klonka ett säte. Han sa att det är sjukt bra värde i main och om man ska spela nån turre här så ska man spela den. Ska försöka lyda hans råd och klonka ett säte. Hade fått för mig att han inte var direkt pratglad av sig men han var hur pratglad och trevlig som helst.Tog ett kort på Erik också...





Sjukt jobbigt bord......

Kommentarer
Postat av: Jonte

Erik låg inget vidare till men kom på rushen och nu ligger han trea. Gus leder. Vore grymt om vi får en svensk vinnare i $50k HORSE :)



Klassblogg för övrigt.

2009-06-28 @ 17:20:01
Postat av: hammarn

Jag sa till honom när jag gick att jag kommer och rejlar honom på finalbordet. Vi får hoppas att det blir så

2009-06-28 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback