Riktiga H.O.R.S.E

Efter att åkt ut i turneringen tänkte jag skynda mig tillbaka för att spela en satt till main event. I taxin tillbaka kände jag att de nog inte var någon bra idé då det tar på huvet att spela horse hela dagen så jag tar den i morgon istället. Gick ner och rejla Erik som ju tycks vara i kanonform. Han kör ju fullkomligt över dom där nere och riktigt kul att följa. Fast han sa att han la lågnöten mot Ville Vahlbeck för han trodde dom spelade stud när dom spelade stud hi lo. Jo det snurrar väl ibland när man suttit så länge. Det är middagspaus nu och ska ner igen sen för att visa mitt stöd.


Erik som nästan bara har 25k marker medans Gus som sitter före Erik får nöja sig med gula 1k marker


Gus som är favorit bland damerna. En tjej som stog bredvid mig tjatade till sig en kram och hon blev helt till sig och skrek rätt ut. Hela spelet stannade upp och det var rätt underhållande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback