Rio

Fick reda på vart jag ska bo under Vegasvistelsen. Det blir Rio vilket passar utmärkt då det är Rio som har WSOP. Perfekt att kunna kunna uppsöka sin egen toa under pausen mm.
Spelade kval igår på Pokerstars då jag försökte klonka en plats till main event . Fick kåk första handen men det är ju lite svårt att få betalt då men 800 mer marker fick jag till stacken som startade på 3k. Sen hände det som inte får hända .. jag fick 10 10 och en höjer till 150 på blinds 25-50 och jag synar. Flopp 4 10 K och han betar 400 och jag synar bara. Turn är blank och han går all in..jag blixtsynar och han har KK....snyft...man jag har 1200 kvar så det går att jobba tillbaka. Lyckas jobba tillbaka ochkomma upp i 16 k som mest och har en bit över medel. Det var drygt 8000 spelare och ca 240 platser till main. när det är ca 2000 kvar kommer korttorkan och jag blir iskall. Kämpar och sliter för min överlevnad och när det är 800 kvar har jag 6 bb kvar... Blir sen tvungen att trycka in såsen men mitt träffade ess blir krossat av 7 7 som träffat set på floppen. Åker som 720e så det var ju inte hela vägen kvar...skit samma. Jag får väl klonka main i vegas istället=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback