Snart Sommarlov på klubben

På Fredag kör vi sista turren innan sommaruppehållet. Det blir en 500 freeze med djupa stackar så det kommer att bli bra möjligheter till pokerspel. Ska bli gött att ladda batterierna lite så man kan köra på för fullt sen  i höst. Ska börja planera för Hammarn series of poker som kommer tillbaka i höst ,och det var ju en kul tillställning förra året och jag hoppas att det blir ännu bättre i år. Tar tacksamt emot förslag om det finns några förbättringar att göra i serien. Det kommer att sträcka sig lite längre i tid i år då jag tänkte köra event 1 (texas) samt mörkpokern,omaha och main event på fredagar. 7 card och Horse tror jag blir lördagar då det normalt sett bara är närmast sörjande i dessa event. Men inget är bokat ännu så kom med förslag om det t ex är något event ni saknar.
Väntar på biljetter och info om var jag ska bo i Vegas. Har inte hört något från Betway i veckan men det kommer väl. Har bara fått info om att jag åker tidigt på morgonen  kl 08,00 den 24e. Tar tåget upp den 23e och Ola (Brandborn) har erbjudit sin soffa som jag får låna. Han åker också på morgonen den 24e så det passade ju perfekt. Troligtvis så blir det dock inte samma flyg då hans går något tidigare.

Vegas baby....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback