Upp som en sol......

Nere vid reggningen träffade vi Penny från microgaming och det var 10st där som kvalat in men bara 7st kom med i turneringen då den var fulltecknad. Dom gjorde så att alla 10 fick 200$ och vi 7 som var med gjorde upp om 3100 i extrapengar. Vi började med 4500 i chips och 25-50 blind i entimmesintervaller. Fick KK ganska tidigt och drog in 1k på den. Bordet var jätteaggresivt och trodde jag skulle få mer på den. Sen hände det inte så mycket men när blindsen var 50-100 sitter jag på small blind och en helvild asiat höjer till 300 och en äldre gentleman synar och knappen synar. Jag tittar ner på 2st röda ess och höjer till 900. Asiaten steker lite innan han lutar sig tillbaka och säger .. I`m all in......dom andra 2 lägger sig och det tar ca 2 microsekunder innan jag säger  Call. Tomten visar 77 och jag lägger upp mina AA. Floppen är blank men på turn kommer katastrofen.....7.....Faan ....river blank och han hade 5200 i stack och jag 5100. Lite typiskt att mina lucky sevens krossade mig och dåligt spel belönas men så är det ibland. Jag kan ju inte göra så mycket mer och slipper ju gräma mig över nån dålig syn mm . Får hoppas att Robert klonkar lite så kan det ju bli bra ändå.


Kommentarer
Postat av: dahol

Trist! Du får leta upp ngn full est och vinna tillbaka pengarna på cashgame!

2009-06-28 @ 01:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback