Facebook

Nu har vi blivit moderna och har lagt upp Falköpings poker på facebook.  Vi spelade satten till main event och jag körde på rätt friskt i början bara för att bli totalt förnedrad av Kenneth från mullsjö. Han vann allt mot mig så jag fick göra inköp på inköp bara för att ägas totalt när mina AA,KK mm blev krossade. Fick jättefina kort men det ville sig inte. När pausen kom så hade jag inte mycket marker men spelet vände efter paus och jag börja bygga stack och till sist var det bara jag och Kenneth kvar. Jag hade ett 3/1 överläge men eftersom jag tycker det är lite kallt att ta inköpet själv så vi dealade och han fick platsen och jag tog andrapriset på 1400 plus några hundringar extra.

 Nästa vecka blir en kul helg då vi kör en 500 freeze på fredagen och vi provar att köra satteliten till main på LÖRDAG kl 18.00. Kan ju vara en kul start på kvällen för dom som ska gå ut på lördagen och ev lite efterspel också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback