Sjuk..

Efter att ha haft en jobbig hosta som inte ville släppa då den hängt med sen Vegas så bestämde jag mig för att gå till doktorn och få det kollat. Doktorn kollade lungor mm och sa att det nog var nåt som jag fått med mig av alla air conds men det går över och skrev ut lite hostmedicin. Tog hostmedicinen på kvällen och den var riktigt bra så jag sov gott hela natten och glad i hågen svepte jag i mig en slatt på morgonen också. Satt och pratade i telefon med Dan senare då jag kände att magen började göra uppror. Avslutade telefonsamtalet och gick på toa bara för att se att det var blod som kom ut. Nu vek jag mig på toa i magsmärtor och sa till frugan att vi fick åka till jourcentralen för det här känndes inte alls bra. Vek ihop mig i moppebilen och väl framme så sa doktorn att det blir direkt en ambulanstransport till KSS. Blev sedan liggande där och fick en fullständig översyn då dom kollat allt från  EKG,njurar,lever,lungor galla och haft kameror i röva och ultraljudskoll, tömmt mig på litervis med blod känns det som mm mm. Svaret som doktorn kom med blev att jag inte tålde hostmedicinen............nåväl nu är jag hemma igen och lite trött efter allt ståhej men känner mig rätt så bra så det är väl bara att köra på igen.

Kommentarer
Postat av: själen

Det där med kamera i röven o grejer var liiite mer info än vad jag kände att jag behövde.

2009-10-04 @ 21:34:57
Postat av: hammarn

Har den på DVD om du vill låna

2009-10-09 @ 14:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback