HSOP Poker spring week mm

Det har varit en hård helg då det blivit mycket poker. Har spelat Spring Poker Weeks main event och det var en bra turre med 197startande och drygt 300k i förstapris.Första handen tittade jag ner på AA och kanske inte direkt den bästa tiden att få raketerna men några marker fick jag. Hamnade på ett bra bord och hade Robban före mig som jag känner sen tidigare då vi spelat både finnkampen i Tallin och VM i Vegas för Betway. Vi började med 30 k i stacken och 1 timmas blinds. Jag lyckades jobba upp stacken dom första timmarna till drygt 50k, sen kom raset och vi släpper whinet här men jag var shortstack till dag 2. Robban hade det rätta flytet och jag såg rätt tidigt att han var het och han hade AA när den andra killen hade QQ och fick riktigt bra med AK mot AJ när det floppade AA4. Själv lyckades jag få in degen med 77 mot JK off men kylan fortsatte och flopp JK6 turnade det J och hej då. Jag slänge mig i bilen och styrde mot Falköping för att spela armbandsevent på klubben istället. Det var hyfsat med folk på klubben och trevlig turre med Johan från Skövde som vinnare och kl 9,00 på lördagsmorgonen kom jag i säng. Hur gick det för Robban i Göteborg då? Jo han lyckades ta hem hela turren så ett stort Grattis till honom.


ps liten tröst..

Supersatellit
Inköp: $10.00/$1.00 USD
94 spelare
Total Prispott: $2930.00 USD
Målturnering #265764581 Inköp: $700.00 USD
4 biljetter till målturneringen

Turneringen påbörjades 2010-05-02 22:41:00 CET [2010-05-02 16:41:00 ET]


Hej ahammarn,

Du avslutade turneringen på 1:a plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback